субота, 13. децембар 2008.



NOVOGODIŠNJE ČESTITKE

znam da svi volimo Novu G. a još više kada nam čestitaju dragi ljudi i kada njihove želje dodirnu naša srca...pa onda te reči dugo dugo trepere.Pokušaću da se setim tako nekih lepih željica koje sam ja slala a i dobijala na onim prelepim novogodišnjim čestitkama kojih na žalost više nema...i verovatno ću biti prva koja će vam dragi moji blogeri poželeti SREĆNU NOVU 2009-tu...
i sad da krenem sa dobijenim i poslatim željama što u stihu što u prozi...samo da me sećanje ne izneveri...
Kad ponocni odsvira sat, hiljade cestitki poleti iz mraka,
jedna mala zelja plovi, neka vam se ispune svi snovi


Pogledaj na kalendar, prolaze dani, a meni se cini da je isto ko i lani! Nije isto, godina je Nova, pa neka ti donese stotine BEZBRIZNIH SNOVA!

SALJEM TI STIHOVE UMOTANE SNIJEGOM
I DOBROTOM, SALJEM TI NAJLJEPSE ZELJE
U OVOJ NOCI OKUPANOJ LJEPOTOM,
SRETNA TI NOVOGODISNJA NOC, A SRECA I RADOST SAMI CE DOC...


Moje su želje prolazni sni, šta ti želim ja, ne žele ti svi! Zato je moja želja mala i kratka... neka ti 2009 god. bude mnogo, mnogo *S*L*A*T*K*A*

Neka Vam Nova godina donese kašiku snage,
lončić radosti, kotlić uspeha, jezerce para,
more sreće, okean zdravlja i ceo svemir ljubavi...
Sve naj, naj...u Novoj 2009 GODINI...

Kad posljednji otkucaji sata označe ponoć,
neka Vam putevi budu posuti kristalima sreće,
a bol i tuga neka se izgube zauvek!
SREĆNA NOVA GODINA
Kad u ponoć kazaljke
stope se u jednu
i odbroje zadnje
trenutke tog leta
od srca ću poželeti
Vama sreću svog sveta
nek Vam nova godina
bude bolja nego stara
sva vrata nek sreća
Vama pootvara.
Pregršt sreće, ljubavi
i zdravlja puna nek
Vam bude slavlja
Srećnu novu 2009 godinu

Neka Vas prati Ljubav i Mir. Neka je Svetlo na Vašoj stazi..
Srećna Vam Nova što dolazi...
Pusu šaljem i topli zgrljaj...,
za kraj ove stare što napušta nas Srećnu Novu želim na sav glas.














Нема коментара:

Постави коментар