среда, 27. април 2011.

                                      BAJKA O VETRU


          Biser princeza i car vetrova






bila jednom jedna kineska princeza,lepa a toliko malena da su joj dali ime Biser. Roditelji su je mazili.pazili i cuvali u kutiji od zada jer su se plasili da ce se tako mala izgubiti.Nikome je nisu pokazivali plaseci se da ce je neko ukrasti.
Jednoga dana,princeza koja je bila radoznala i kojoj je bilo jako dosadno - iskrade se iy svoje kutije da bi prosetala po dvorcu.Mnogo koraka je morala naciniti da bi izasla iz sobe:bilo joj je potrebno mnogo snage da bi otvorila vrata koliko da se provuce...i bila je zadivljena onim sto je oko sebe videla.Posle nekog vremena stigla je do prozora i zagledala se u nebo i zvezde.U tom trenutku opazi je car vetrova i odmah se zaljubi u nju.Prvo je hteo da je jednostavno ponese sa sobom,ali se-ocaran njenom neobicnom lepotom-predomislio,prisao joj sasvim blizu i sapnuo na uho da je najlepse stvorenje koje je ikad video.Prinzeza nije znala ko joj sapuce jer je Car vetrova bio u svom nevidljivom obliku.Pitala je:"Ko si ti?Pokazi se".Car vetrova je bio div, i nije zeleo da svojom velicinom uplasi tako krhko bice.Odgovorio je:"Ja sam Car vetrova,i gospodarim svim vetrovima.Mogu da milujem obraze,ili da cupam stabla,zavisno od toga kakve sam volje.Bojis li me se?" 
"Ne bojim se promenljivosti"-odgovorila je princeza,ocarana njegovim sapatom.
"Ogroman sam"rekao je Car vetrova,"mogao bih te slucajno oduvati ako samo malo pojacam sapat."
"Ne bojim se",opet odgovori princeza."Da si hteo da me oduvas,to bi i ucinio.Ti si dzin,ja sam majusna-zar ima neceg loseg u tome?"
Car vetrova se zamislio.Zaista mikada nije sreo takvu princezu."Hoces li da se udas za mene?"pitao je.
"Hocu".
"Iako sam dzin promenljive cudi?ako smo iz razlicitih svetova?"
"Nosices me stalno sa sobom i tako cu uvek biti u tvom zagrljaju.A cud...ve je podlozno promenama,pa i cud.Ako sam ove veceri uspela da je ublazim,to znaci da mogu i ovako malena da ukrotim Cara vetrova.Bicemo dva sveta u jednom.Sta vise jedna princeza moze pozeleti od toga?"
Nakon toga car vetrova uze princezu u narucje i odnese je u svoje carstvo



Нема коментара:

Постави коментар