среда, 27. април 2011.


                                


                 LEGENDA O MALOM ZUTOM CVETU




                                        ovo je indijska legenda koja prica o malom cvetu koji je cvetao samo jednu sezonu i onda bi uvenuo.Kada je jedan od posetilaca usao u ovu bastu gde se nalazio mali zuti cvet on je slusao samo zalbe.Na primer,mango je rekao da bi radije bio kokosova palma nego sto je mango,Zasto?Zato sto je celo palmino drvo korisno-plod,lisce,grane i stablo.
A kokosova palma zavidela je mangu,zato sto je njegov plod jako skup i za velike novce se izvozio iz Indije.Sve biljke su bile ljubomorne jedna na drugu i svaka od njih je mislila da je druga biljka lepsa i vise vredna.Pogled posetioca koji je slusao samo zalbe,zaustavio se na malom zutom cvetu koji je veseo cvetao u sred baste,sagao se i upitao ga:"Zasto se i ti ne zalis kao i svi ostali?"Cvet je odgovorio:"Pa i ja sam posmatrao kokosovu palmu i zavideo joj na liscu koje se leluja na vetru.Pozeleo sam i da donosim divne,socne plodove kao mango.Ali tada sam shvatio da je Bog zeleo da budem kokosova palma ili mango,on bi to tako i napravio.Medjutim on je zeleo da ja budem mali zuti cvet,pa zato i ja zelim da budem najbolji mali zuti cvet koji je ikada postojao.

Нема коментара:

Постави коментар