уторак, 10. мај 2011.

Anna Pavlova - La muerte del Cisne


Ana Pavlova interpretira"Smrt labuda"iz baleta "Labudovo jezero" P.I.Cajkovskog
Zelela sam ovaj post da prosirim odnosno kada sam pocela da ga pisem morala sam da prekinem,jer deca uvek imaju prednost.
Ana Pavlova je rodjena u Sankt Petersburgu 1881god.Mogu slobodno da kazem da je bila heroina ruskog baleta i divila sam se slusajuci price o njoj, od ljudi koji su veliki poznavaoci baleta .Srusila je mit o fizickom izgledu balerina,koje su trebale da budu,snazne.misicave...a ona taho divna,krhka i nezna jedina je uspela da iznese Zizelu do savrsenstva...Koristila je parce tvrde koze koje je stavljala u vrhove svojih baletanskih patikica kako bi olaksala ples na vrhovima prstiju.Kasnije to postaje praksa u baletu...a samo oni koji su ga trenirali znaju kako je tesko igrati citavu predstavu.
Nesto mi se neda da odradim ovaj post kako zelim jer ne mogu sad ubacim jednu njenu fotografiju...no nema veze.
poslednja zelja za zivota joj je bila da zagrli  svoj kostim iz "Umiruceg labuda".Po baletskoj tradiciji predstava na kojoj je trebalo da ucestvuje je odrzana,ali je reflektor obasjavao prazno mesto na kome je ona trebalo da igra.
Umrla je mlada,par dana pre svog 50-tog rodjendana u Hagu...



5 коментара:

  1. Zar nije ona i sama kao labud.Tacno dok jedem Pavlovu ,tortu koju je jedan novozelandski poslasticar ovde posle njene posete posvetio njoj) vidim je tako leprsavu i elegantnu kako'pliva' binom/Predivno:)

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Dzoli procitala sam o toj torti kaloricnoj i punoj slaga koja moze da se proba u Australiji i Novom Zelandu.
    Ja sam inace zaljubljenik u balet jer sam svojevremeno ga igrala dok nije usledila povreda i onda je dosao kraj mojih snova...:(((

    ОдговориИзбриши
  3. Jako tužan prizor iz baleta kog obožavam!
    Pusa i lijep pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  4. Tužan kraj jedne životne priče.. Obožavam balet.
    Hvala puno na posjeti mom blogu!
    Veliki pozdrav šaljem iz Sjeverne Dalmacije!

    ОдговориИзбриши