субота, 21. мај 2011.

nagradice od srca za moje blogerke


otvorila sam jos jedan blog koji se zove "OLOVKA PISE SRCEM" http://olovkapisesrcem.blogspot.com/ i u ime toga i zelje da moje drage blogerke obradujem i nagradim sto me uveseljavate svojim postovima i novim saznanjima,sto me citate i sto vam prijam  ,sto sam sa vama obisla pola sveta,koristila vase recepte i druge savete i osetila toplinu u vasim komentarima,evo mog poklona za:
                                                                                           

7 коментара:

  1. Hvala ti puno draga, preuzimam nagradicu i objavit ću je čim prije!
    Zagrljaj od mene!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti od srca, preslatka je nagradica...

    ОдговориИзбриши
  3. O kako lepo doci odnekud i naci nagradu.Hvala veliko:)

    ОдговориИзбриши
  4. drago mi je sto je moja sreca toga dana podeljena sa vama:))))

    ОдговориИзбриши
  5. Hvaaaaaaaaalllllaaaaaaaaaaaaaaaaa draga

    Uzimam svoju nagradicu i odoh,veliki poljupcic

    ОдговориИзбриши