уторак, 24. мај 2011.

Moja Mama


Zbog plavicastog sjaja srece,zbog nevinog mirisa detinjstva,zbog divne i nezne moje Mame...pisem ove redove,zbog njenog najlepseg osmeha na svetu koji je znao da otopi najledenije srce-pisem ove redove
pisem ih sada kada sam ja mama i kada znam kako su je moje suze bolele
i kako je zajedno sa mnom jutra docekivala i kafu kuvala
kako me preklinjala da bacim "to smece od cigara" a sama je bila strastveni pusac...i znam da je sada ponosna na mene sto sam bacila to smece iz ruku.
kako me ucila da je laz uvek laz pa makar se pisala i malim slovom na pocetku recenice...
zbog njenog neopisivog neznog dodira
zbog njenih najtoplijih ociju na svetu...
Znam da sam je stalno gledala zeleci da upijem
svaku crtu njenog lica,svaku boru koju je zivot izrezbario,zeleci da sve to upamtim do kraja svog zivota,
svaku njenu rec,boju njenog glasa (to sam nasledila od nje a moja kcer od mene)zbog nje danas pisem svoje misli i delim ih sa vama prijatelji neznani... a miris njene kose i toplotu duse osetim svaku noc pre nego sto utonem u san...


8 коментара:

  1. Uistinu nemam riječi za ove riječi o Mami, sve je tako istinito, i tako sjetno..

    ОдговориИзбриши
  2. hvala vam svima...uvek mi secanje na Nju pokrene bujicu osecanja i suza.Mama volim te bas tamo do neba gde si sada

    ОдговориИзбриши
  3. Moja mama je jos uevk samnom.Ali kad pomislim da jednom necebiti osetim se skoro kao ti;(
    Lep tekst i divna secanja

    ОдговориИзбриши
  4. neka ti draga moja Dzoli pozivi jos dugo dugooooo.Gubitak roditelja je nenadoknadiv osecaj:(((

    ОдговориИзбриши
  5. Baš me ovaj post dojmio,na temu majke sam jako osjetljiva,jer nju jedino imam..veliki ti pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. Puna sam utisaka, čak i suzica... ćuteći rećiću ti više od hiljadu reči... Kiss

    ОдговориИзбриши