субота, 07. мај 2011.

MOJA OSLIKANA POEZIJA

                                                  
                                              
                                                  
                                                
                                                
                                              
                                              
                                    
                                
                                    
                                                                                                      

2 коментара:

  1. ah kakav snazan vihor
    belim ekserima krov je zakucavo
    al mene nije strah nit mi srce zebe
    sto sam u sudbi prikucan za tebe."

    Stihovi su govor srca ...

    ОдговориИзбриши
  2. dzoli draga moja,veseli me sto ti prijaju ovi moji stihovi i kako vidim volis poeziju...rekoh ja mlada a svestrana i lepa mama.ljubi onu zabicu

    ОдговориИзбриши