уторак, 03. мај 2011.

NEK GODINE OSTANU ZA NAMA

 Kad se pojave prve bore,treba znati da mladolikost licu ne daje samo zategnuta koza,vec i pozitivna energija,pozitivne misli od ranog jutra i svakako osmeh... prvi tragovi godina na zenskom licu vide se vec posle tridesete.Zato sam imala i jos uvek imam divnu prijateljicu,koja je ustvari majka moje drugarice.To je moja Olgica,zena od 68 godina koja mi je jednom davno rekla:"Duso moja,do tridesete mozes i tako i tako,znaci i sa sminkom i bez sminke,ali posle tridesete u redovni jutarnji ritual OBAVEZNO ukljuci i sminkanje.Citav dan ces biti lepa i sebi i drugima i smej se i kad ti nije do smeha ti se bar osmehuj...Poslusala sam je tako da mogu reci za sebe da sam negovana i doterana cak i kad stojim uz sporet.Nokte redovno lakiram i kada su kratki i stvarno se mnogo lepse osecam od jutra pa do odlaska u krevet i pored svih propratnih zivotnih problemcica.Naravno i pre svega svakako da je bitna nega lica,maske (ja uglavnom koristim prirodne tj.ove iz domace radinosti)piling,odgovarajuce kreme itd.Mislim da to svaka zena zna...ali evo ne bi bilo lose i ovo da napisem.Sigurna sam da ce mnogima koristiti.
SAVETI ZA NEGU LICA
1,kremu za lice stavljajte bar 15 min.posle umivanja,jer sloj kreme na vlaznoj kozi narusava termoregulaciju
2.Nikada ne radite piling oko ocijumto ce istanjiti i onako tanku kozu oko ociju
3.Suv vazduh u prostorijama a hladan napolju nepovoljno uticu na kozu.Zato koristimo serume jer oni prodiru u dublje slojeve koze.
4.Ujutru istrljajmo lice i vrat kockicama leda,to kozi vraca tonus
5.Probudili ste se naduveni i imate ispod ociju kese.Stavite u friz dve kasicice da se ohlade.dovoljno je 5 min.da budu u frizu.zatim ih prislonite na oci.naduvenost i kese ispod ociju ce veoma brzo nestati
6.Za ciscenje masne i osetljive koze koristite rastvor caja zalfije i kamilice i dodajte mu vodu od obarenog lanenog semena
7.Za pilin lica koristite smesu od kukuruznog brasna onog za palentu pomesanog sa malo meda i tretirajte svoje lice koje cete posle oprati mlakom vodom
8.Prirodno mleko za skidanje sminke u mom slucaju je jogurt ili pavlaka,a kao tonik koristim mineralnu vodu sa kojom se ispljuskam kao kad se umivate
9.Omega-3 masne kiseline daju kozi vlaznost,dok njihov nedostatak isusuje kozu...znaci ili pijte preparat omega-3 ili uvrstite u vas jelovnik plavu ribu poput tune,skuse,sardine...
10.Gledajte da vasi preparati za osnovnu negu,mislim na kreme za lice,sadrze vitamin E,bez obzira koji tip koze imate.On je jak antioksidant i odlican je u borbi protiv starenja.
11.pre nego sto nanesete masku na lice obavezno prvo naparite lice jer tad maska bolje deluje.Nemojte parite lice samo ako imate kapilare,tada je dovoljno da stavite tople obloge na lice,mali peskiric natopljen toplom vodom na primer...
12.I necete mi verovati ali tecni puder cuva vase lice od hladnoce i mrazeva .Jedna ruskinja kozmetolog je govorila da je puder kaput za lice,samo ga treba naravno pre spavanja skinuti.pa ni u kaputu ne spavamo.


Eto drage moje,bice mi jako drago ako sam nekome pomogla sa ovim malim savetima i znajte ako se ih budete pridrzavale zaustavicete vreme:)))


         

4 коментара:

  1. Zanimljiv post i blog,sa zadovoljstvom ću ga čitati!
    Lijep pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  2. mislim da mudrost prvih saveta u postu mogu shvatiti samo one koje su presisale tridesetu:))do tada si lep i bez doterivanja.Sto se tice polyvore aplikacije,ja sam je pronasla preko fb-a,a ti mozes uci i preko mog bloga,na samom dnu su moji poly setovi,samo klikni na njih i na poly-igralistu si,potrebno je samo da se registrujes.To je aplikacija u kojem sklapas kolaze,ja radim modne ali ima mnogo odlicnih devojaka koje rade art.Pokusaj i ti mi se tamo jako lepo druzimo,pridruzi nam se:)

    ОдговориИзбриши
  3. Slazem se sa jelenom i to uvek i kazem kad mi kazu kako fino izgledam.Mada priroda oko mene, i zdrava hrana ce valjda to produziti...Hvala na savetima;)

    ОдговориИзбриши
  4. hvala svima vama i pruzile ste mi zadovoljstvo sto vam se moj post dopao.Plasila sam se da ne bude predugacak i da vas ne mryi da ga procitate,obicno tako biva sa dugackim postovima:))))

    ОдговориИзбриши