понедељак, 27. јун 2011.

Ja to tako

pravim musaku od blitve.I znate sta,bude jaaaako ukusna i pojede se odmah a ja je napravim kao da je imamo za dva dana ali to nije moguce,nema sanse da prezivi,hahaha.Za ovu musaku potrebno je:
tri vezice blitve
tri veca mlada krompira
glavica crnog luka
250gr.mlevenog mesa
100 gr.sojinih ljuspica
solja pirinca
aleva paprika
2 jaja
250ml.mleka
2 velike kasike pavlake
biber,morska so,zacini po ukusu


U velikom loncu staviti vodu i malo sali da prokljuca.Kad je voda prokljucala skloniti sa sporeta i staviti oprane listove blitve da odstoji jedno 10 min.u toj vodi.Ja isecem peteljke od blitve i iskoristim ih kad pravim corbu od blitve.
Mleveno meso proprziti sa crnim lukom,dodati sojine ljuspice,solju pirinca i malo aleve paprike.Kada je sve to gotovo,uzmem vatrostalnu ciniju u koju stavim malo ulja i malo aleve paprike na dno cinije.Zatim naredjama listove blitve koje sam prethodno ocedila,a polovinu blitve ostavim za kraj da bih pokrilasve.Na blitvu stavim fil od mesa i dodam narendan mlad krompir(sirov)




preko njega stavljam ostatak blitve i prekrijem celu povrsinu




Zatim umutim dva jaja




dodam pavlaku i mleko


sve dobro izmutim zicom i prelijem preko blitve tako da citava sadrzina ogrezne u tome
 i to izgleda ovako


 sad je spremno da se stavi u zagrejanu pecnicu i da se pece jedno 30 min.




Sluziti uz ovcije kis.mleko ili obicno kis.mleko a ko nije za kis.mleko moze sa pavlakom...Ja to tako pravim i ukusno je.

1 коментар:

  1. Jao koja super ideja:) Dakle blitva najduze prezivi u nasoj basti pa mi ovaj recept naidje kao narucen:))

    ОдговориИзбриши