четвртак, 07. јул 2011.

Ja to tako- Kaneloni

Volimo ih svi u kuci.Prvi put cula za njih u Milanu,spremila i bilo je super.Sada kada sam u Srbiji morala sam malo da ih modifikujem,da napravim neku svoju varijaciju,laksu,brzu ali i dalje jako ukusnu.Evo uzivajte i napravite i sami svojim voljenima.
Potrebno je:
200 gr.mlevenog mesa+100gr.sojinih ljuspica
1 glavica crnog luka
paradajz sos mediteraneo
3 cena belog luka
malo bibera,malo belog vina
basilico,tj.bosiljak
pakovanje cipkastih rezanaca
pavlaka za kuvanje
moze i besamel a moze i bez njega
Priprema;
na ulju proprziti luk,beli luk i mleveno meso
dodati ljuspice soje
dodati 250gr.paradajz sosa mediteraneo


U posoljenoj vodi skuvati rezance da budu ala dente.Preliti ih hladnom vodom i ocediti


U odgovarajucu posudu poredjajte polovinu cipkastih rezanaca 




zatim dodajte fil




pa preostalu kolicinu rezanaca


Zatim dodajte mediteraneo sos koji mozete i sami napraviti od 4 veca paradajiza koja ste izrendali,dodali dosta bosioka,zacina po ukusu i to malo skuvati,otprilike dovoljno je 15 min.da se skuva
Preko ovog  prelijte pavlakom za kuvanje koju ste prethodno na malo margarina proprzili
Ovo je sada spremno za rernu.Dovoljno je 20 min.na 200 stepeni
Izvolite se prepustiti uzitku


3 коментара:

  1. Pa en mogu da verujem.I ja sam spremala kanelone samo malko drugacije.I tvoji mi se cine njami njami njami:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ohoho! Kako divno i primamljivo jelo:) Ja bih se primakla ovom tanjiru sam' da je stvarno predamnom:)

    ОдговориИзбриши