субота, 16. јул 2011.

Ja to tako- letnje osvezenje


Nista novo,ali znam da cete se sloziti sa mnom kad je upitanju ova salata za sparne letnje dane.Jos je moja mama koristila ovu laganu a tako ukusnu salatu u cilju gubljenja kilograma i stvarno joj je pomagala.
Potrebno je 3-4 krastavca
kis.mleko pomesano sa kasikom pavlake
persun
2 cena belog luka
bosiok
soli po ukusu
i da ne zaboravim,dok spremate ovu salatu slobodno odsecite parce krastavca onako deblje i osvezite svoje lice.Prirodan idealan tonik:)))
Oni koji vole kiselo,neka naprave salatu od krastavaca sa dosta persuna i vinskog sirceta


I naravno tu su raznorazne kombinacije kada su krastavci u pitanju- paradajz i krastavci sa rukolom




Odlicna je kombinacija krastavca sa vocem kao sto je mango i dinja




Pustite masti na volju i probajte salatu od krastavca,paradajza,nekog dobrog starog sira i sve to dobro zacinite i dodajte listove nane




Svaku od ovih salata zacinite sa malo maslinovog ulja i stavite ih da se dobro rashlade a potom uzivajte u njihovom ukusu

5 коментара:

  1. Odlična salata meni su omiljene u ljetnom periodu u svim varijantama:)

    ОдговориИзбриши
  2. Samo salate klopam po ovim vrelinama, i vocke naraFski! Odicni predlozi....

    ОдговориИзбриши
  3. Da znas leti i ja pravim jako mnogo ovakvih stvari:)

    ОдговориИзбриши
  4. Za salate se i inače prodam, a od ovih ne znam koju bih prije. Slične i sama često radim. Odlične i kombinacije i prezentacija! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zelim da vam se svima zahvalim i srecna sam da vam se dopadaju ovi recepti i naravno poseban pozdrav Tadeji koja je dosla na moj blog i nadam se da ce se zadrzati ovde i druziti sa nama:)))

    ОдговориИзбриши