уторак, 12. јул 2011.

Ja to tako- ustipci od tikvica





Jako davno sam dobila ovaj recept od jedne moje divne prijateljice i dugo sam pravila ove ustipke,pogotovo dok su deca bila mala.Sad malo redje ali napravim ih,jer kad su velike vrucine uz brdo salate osvezi nas.
Potrebno je : 3 tikvice( ja obicno uzimam one okrugle,ali mogu i obicne duguljaste)
2 jaja
malo brasna
pola kesice peci praska
persun
malo belog luka(2-3 cena)
soli po ukusu




Priprema:tikvice ocistiti i narendati i ostaviti da se ocede.U to dodati dva jaja,izmesati,staviti sitno iseckan beli luk,persun,malo bibera, pola kesice peci praska,dodavati pomalo brasna dok se ne dobije masa dovoljno gusta(ali ne previse) da se moze kasikom vaditi i peci na vrelom ulju.



Da bi ustipci ostali topli i svezi odlazem ih u Tupperware ciniju



Mozete ih sluziti sa majonezom i pavlakom i dodati neki prilog uz to ( krompir pire,dinstano povrce,bareni krompir sa blitvom,mlade krompirice...)ali mi najradje napravimo dosta salate












i evo deo kuhinje gde JA TO TAKO pripremam








2 коментара:

  1. Ustipci sa tikvicama..odlicno:)Puna si ideja;)Predzadnju sliku ne mogu da vidim ima samo mali kvadratic u sredini.Ne znam da li je do mene..ili..

    ОдговориИзбриши