уторак, 26. јул 2011.

Moj Tupperware

Pre desetak godina sam se upoznala sa ovim proizvodima i pocela da  kupujem svoje malo blago koje mi je tada delovalo jako skupo,ali se pokazalo da je to isplativa investicija.I dasn danas koristim ovo cudesno posudje za odlaganje i cuvanje hrane i ja sam prezadovoljna.Mogla bih malo i da obnovim kupovinu jer sam cula da sad imaju i posudje za kuvanje.









Sa Tupperware odrzavam i besprekoran red u frizideru.Sve je pregledno i 
sto je najbitnije znam da su namirnice sveze,zadrzavaju svoju boju i ukus,sve hranljive materije su sacuvane i dugotrajne, sto je veoma vazno pri visokim letnjim temperaturama

I svakako mala kuhinjska pomagala koja su mi desna ruka



a tu su i raznorazni ovali i kutije za drzanje cuvanje raznih zacina,spageta,makarona,testenine za supu,brasno,secer,aleva paprika



Нема коментара:

Постави коментар