уторак, 23. август 2011.

Ada uvek mlada


Malo sam se ulenjila,ne zamerite.Nesnosne vrucine mi ne daju mira i mozak mi vri a reci stucaju i nece da se kazu...pomalo radim,Tupperwere me ispunjava,ali najvece zadovoljstvo, ovih sparnih dana,je svakako Ada Ciganlija gde sam utociste nasla u lepoti prirode i samog jezera.Za sve vas koji ste culi ponesto o Adi a niste bili,zelim da vam je priblizim koliko toliko,ali toplo vam preporucujem lelujave obale savskog jezera,bujnu vegetaciju i extra provod.i jos nesto da znate,Ada je lepa kako u letnjem periodu tako i u zimskom,kada priroda obuce beli kaput a jezero se pretvori u veliko,veliko ogledalo.postoji jedna tradicija u mom gradu,a ta je da svakog 1.januara Nove god.ljudi odlaze u ulicu otborenog srca gde se vesele uz zvuke raznoraznih instrumenata,igraju,deca se prepustaju svojim mastarijama,a ja sa svojim prijateljima odlazim na Adu...to treba doziveti i osetiti mirise zime,snega,i cutanje jezera


   
Evo sada malo osnovnih informacija o Adi:


http://www.adaciganlija.rs/page/home/ci/about.html


















2 коментара:

  1. Divna je Ada i beogradjani bas treba d abudu sretni sto je imaju tu pored kuce :)Hvala na ovom osvezenju:)

    ОдговориИзбриши

  2. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday August 27th I share female singers from Bulgaria and Serbia
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.

    ОдговориИзбриши