петак, 19. август 2011.

Nestvarno

Jutros,uz ovu prvu jutarnju crnu koja me uvek relaksira i odmara shvatila sam da je lepota zivljenja tamo gde te misli odvuku a avion preveze...
i tako mi pade na pamet Tajland!Zasto ne.Godisnje doba je upravo idealno,moje misli su idealne,bolje reci pozitivne,imam idealan kofer skituljak koji volim najvise na svetu,jer sam sa njim dosta proputiovala i imam dobru volju,veliku zelju i sta je jos drugo potrebno?


Svi znamo da je glavni grad Tajlanda Bankok,ali nesto me ne vuce put tamo...moje oci su uprte u daljinu i to plavo veliko prostranstvo i extra lux moderan hotel Racha










Tajland je mesto gde ljudi pronalaze ravnotezu tela uma i duha u ekoloskom prostoru.Luksuzni hotel je beli,velicanstven na peskovitoj plazi na ostrvu Rache samo 12 milja juzno od Puketa.
Odmaraliste se sastoji od 70 luksuznih vila i tezi da bude lider u odrzavanju i negovanju ekoloskog turizma.
sve vile su dizajnirane u savremenom stilu sa luksuznim kupatilima i tusevima na samoj plazi.
Gosti se mogu odmoriti i opustiti na udobnim krevetima u svojim sobama a nista manje nisu privlacne ni terase unutrasnje i spoljne.
Sve vile uzivaju potpuno savremene pogodnosti ukljucujuci LCD,plazma TV, uz sve to imaju i sirokopojasni internet,nestvarne male barove sa egzoticnim picem...








Svetionik je ultimativni luksuzni smestaj Rache.Ova vrhunska petospratna vila yadivljuje svojom elegancijom.Poseduje dnevni boravak sa velicanstvenim pogledom na ostrvo i okolinu.






Apatman pored dnevne poseduje jos dve spavace sobe,obe sa privatnim djakuzijem u kupatilu,kao i dve jednokrevetne sobre idealne za decu.
Otvoreni bazen u prelepom okruzenju se stapa sa morem i nudi gostima idealno mesto za rekreaciju u mirnom okruzenju


















Putujte sa mnom i uzivajte u ovim nestvarno lepim modrim nocima,nista vas ne kosta.Ovo je moj poklon vama za sumorne dane


3 коментара:

  1. Kako si nam sve ovo dočarala i slikovito i bajkovito. Prelep post, ništa me zaista nije koštalo a za trenutke sam uživala. Hvala ti!

    ОдговориИзбриши
  2. Bila sam enkoliko puta u tajlandu.To je odavde nekako kao kad iz Evrope ides u Grcku ili Spaniju.Mi smo isli u Pataia i biloje predivno.Hhahah mene si mogao naci vise pop pijaci nego na plazama:)Mada i ja nisma odolela da mi sasiju haljinu za 24 sata od fine svile;)
    Najvise od svega obozavam njihovo voce..a ima.ga..i next tonothing kosta sto bi sretno englezi rekli:)
    Divan post:)

    ОдговориИзбриши
  3. drago mi je da vam se dopalo ovo malo lepo putovanje:))))

    ОдговориИзбриши