недеља, 04. септембар 2011.

Ja to tako

Tikvice u besamelu


Ovo jelo jako rado pravim i ne oduzima mi puno vremena.Potrebno vam je
3-4 tikvice
jaja 2
brasno
mleko
pilece grudi
persun
beli luk
jedna pavlaka


Pilece grudi skuvati i u toj vodi kasnije napravite supicu




Dok se meso kuva,ocistite tikvice i ispohujte ih




U vatrostalnoj posudi stavite prvi red ispohovanih tikvica




preko njih stavite isitnjen persun i beli luk,koji sam ja izmiksala u ovom malom tupperwere turbo chef-u izuzetno sitno.Preko toga stavite iscepkano belo meso i dodajte malo besamel sosa






Zatim dodajte ostatak ispohovanih tikvica i prelijte besamel sosom u koji ste dodali jednu pavlaku






Pospite preko izmiksani persun sa belim lukom i stavite jedno 20 minuta da se zapece u rerni.
Probajte,uzivacete u divnom ukusu.Mozete ga posluziti i toplo i hladno uz neku osvezavajucu salatu

3 коментара:

  1. Odlicno izgleda.Tikvice popiju sve ovo sto dodas pa akd se zapeku..njami:)

    ОдговориИзбриши
  2. uh,ovo moram da isprobam...nema greske,ovo mora biti fenomenalno,kisss
    p.s.hvala na tvojim divnim i iskrenim komentarima na mom blogu,osetim ja to:)))

    ОдговориИзбриши