субота, 27. октобар 2012.

pismo njemu


..pismo moje prijateljice muzu:

dragi moj,podizem belu zastavu.Nakon duzeg razmisljanja odlucila sam da te prihvatim takvog kakav si,i da pronadjem lepotu u nasim razlikama, Zbog toga cu da reduciram sve moje primedbe na racun tvojih od
luka za koje i ne znam dok se ne pocnu ostvarivati,kao onda kad si doveo sve tvoje prijatelje sa futbala na veceru,a ja spremila supu od kockice,moj specijalitet.Ili kad si kupio onu veliku fotelju za masazu(bez mog znanja) koja zauzima dve trecine naseg dnevnog boravka,ili video wall na kojem mozes vise da se divis dekolteu voditeljke Premium Sporta(zar ona nema neki zaket, ponekad ,da obuce?)u prirodnoj velicini.Nadam se da neces iskorirtiti ovaj retki trenutak moje dobre volje,a ako se to i desi ,videces,zadrzacu hladnokrvnost i reagovati sa stilom...Tvoja...

Нема коментара:

Постави коментар