среда, 01. октобар 2014.

Testament ljubavi

Noćas ti pišem možda poslednje pismo željo moja ,rukom starca obraslog istinom,na poslednjem stepeniku života a na skalinadi ljubavi koja će goreti i kad umrem.Pišem ti jer duša ne veruje više telu,izmiče i umire polako a ona bi još da te voli daleka zvezdo moja.Još bi da sanja,da ti šapuće na jastuku,da te miluje .Zamolila je duša ruke da ove noći ne drhte dok ti pišem testament ljubavi,dok ti ostavljam svu svoju ljubav za sva vremena i sve što imam u duši neostvareno,kao što su snovi nedosanjani.Pišem ti svoju poslednju volju sa andjelima svedocima ,da sam te voleo i da sam te želeo a nikad te nisam susreo. Ostavljam ti poljupce koje sam želeo,milovanja usnule košute,jutarnjeg šapata i pogleda .Ostavljam ti sve moje stihove,moje jecaje u tužnim olujama patnje,ostavljam ti sva jutra koja će svitati posle mene,cvetove koji će mirisati poljem mojih pogleda.Ostavljam ti,da pev slavuja u majskim noćima i žubor kladenca na kome se ne napismo vode.Sve ti ostavljam jer ti si mi jedini san o kome ću sanjati i kad nestanem!

Novica Antic



Нема коментара:

Постави коментар